Intrebari frecvente

1CUM COMAND?
Cumpărăturile pe site-ul nostru sunt foarte simple și sigure. Pentru a cumpăra produsele dorite trebuie doar să le adaugi în coș, cu ajutorul butonului „Adaugă în coș”. După ce ați ales produsele dorite, butonul „Finalizare” din bara de meniu vă duce în pagina de finalizare a comenzii unde trebuie să completați datele dumneavoastră de facturare și de livrare. Alegeți una dintre metodele de plată, bifați căsuța prin care acceptați termenii și condițiile site-ului nostru, iar la final cu ajutorul butonului „Plasează comanda”, comanda va fi trimisă spre operatorii noștri.
2CUM CREEZ UN CONT? CUM MĂ ABONEZ LA NEWSLETTER?
În momentul finalizării unei comenzi există obținea să vă creați cont pe site-ul nostru și să vă abonați la newsletter (abonament care vă oferă exclusivitate la discount-uri și informații despre produse). Pentru abonarea la newsletter puteți să folosiți și secțiunea „Cont și Liste” din bara de meniu.
3CUM PLĂTESC?
Metodele de plată disponibile pe site-ul nostru sunt următoarele: Ramburs la livrarea coletului Contravaloarea produselor comandate pot fi achitate curierului chiar la livrarea acestora la adresa specificată de dumneavoastră. Transfer bancar Plata se poate face și prin virament bancar pe baza facturii, livrarea produselor urmând a se face după intrarea sumei (contravaloarea totală a facturii) în contul nostru. Pentru această metodă de plată este necesară contactarea unui operator Roled.ro pentru a stabili detaliile plății. Plata cu cardul – Prin platforma securizată de plată online a Băncii Transilvania. Ai siguranță maximă – iPay BT folosește tehnologia 3D Secure, promovată de Organizațiile Internaționale de Carduri Visa și MasterCard pentru a minimiza riscul de fraude din comerțul pe Internet. Plata în rate – Acum e mai ușor să îți cumperi tot ce îți dorești cu cardul STAR de la Banca Transilvania.
4CUM SE LIVREAZĂ COLETUL?
Livrarea produselor oferite de Roled.ro se face prin serviciu curierat sau personal prin contactarea echipei Roled.ro. În funcție de condițiile acceptate la achiziționarea unui produs, termenul de livrare pentru produsele în stoc poate varia între 12h și 7 zile lucrătoare. Există două stocuri, fizic & furnizor, în funcție de volumul de vânzări, un produs poate trece de la statusul de stoc fizic la stoc furnizor, fără modificări pe site. Produsele vor fi expediate în ambalaj protectiv. Transportul este contra cost sau gratuit dacă valoarea comenzii depășește 499 de lei
5CUM RETURNEZ UN PRODUS?
Magazinul nostru respectă prevederile Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, lege ce conferă cumpărătorului dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor și deteriorarea acestuia dacă este cazul. Contravaloarea produsului o să se restituie în contul bancar comunicat în formularul de retur.
6DACĂ PRIMESC UN PRODUS DETERIORAT?
Dacă produsele sunt deteriorate în timpul transportului, acest lucru trebuie să fie anunțat în cel mai scurt timp pe adresa noastră de e-mail: office@roled.ro, urmând ca noi să îl schimbăm sau să vă returnăm contravaloarea sa.
7AM GARANȚIE?
Toate produsele vândute pe acest site sunt însoțite de acte fiscale și se încadrează în cerințele privind garanțiile. Produsele respectă declarațiile de conformitate Nr. 1-5 /2000 (H.G 168/1997) și li se acordă garanție conform cu O.G nr 21/1992, O.G. 34/2014, și OUG. Nr 140/2021. Garanția legală de conformitate pentru persoane fizice este de 24 luni de la data vânzării produsului cu excepția cazurilor în care durata medie de utilizare a produsului este mai mică de 24 luni. Garanția oferită pentru persoanele juridice este de 12 luni. Pentru produsele în care producătorul oferă o garanție mai mică de 24 luni, acest aspect o să fie specificat în descrierea produsului dacă este cazul. Pentru toate produsele second hand și resigilate, termenul de garanție este de 12 luni de la data achiziției și recepției produselor. În cazul solicitării garanției, vom interveni în termen de 15 zile calendaristice de la data la care am fost notificați, aducând la conformitate produsul în primul rând prin reparare utilizând doar piese noi, apoi prin înlocuirea produsului, dacă celelalte măsuri reparatorii nu au putut fi realizate, în fiecare caz fără plată. Garanția este prelungită cu perioada de timp ce produsul a staționat în service pentru reparații.